fbpx
SAVAGE Studio - Studiu Caz

Cu planuri și stategii personalizate pentru nevoile fiecărui client în parte, creăm vizibilitate și credibilitate în mediul online, construim experiențe digitale de brand și identificăm cele mai eficiente canale de comunicare. 

În oricare domeniu ai activa, orice provocare de comunicare ai avea și oricât de mărețe sunt obiectivele tale, întotdeauna vei găsi în echipa noastră un partener de încredere.

Avem know-how-ul, avem experiența, avem echipa cu care să construim pentru tine plus valoare, făcând lucrurile ca la carte.

Plecăm întotdeauna de la noțiunile teoretice solide pe care le au membrii echipei, adăugăm experiența practică câștigată prin desfășurarea a sute de proiecte, analizăm piața din care faci parte, găsim mixul de comunicare potrivit pentru tine, împachetăm totul cu creativitate, implementăm campanii de succes și livrăm rezultate cu cifre. 

Astăzi, îți propunem să citești un studiu de caz despre cum am reușit să creăm pentru clientul SAVAGE Studio nu numai o strategie de comunicare digitală eficientă pentru lansarea noului brand, ci cum am definit imaginea în sine a brandului, pas cu pas. 

Provocarea de business: SAVAGE Studio, un nou studio de videochat dorește să se lanseze pe piața din România.

Situația inițială a clientului:
  • este un brand nou de studio de videochat ce vrea să pătrundă pe o piață aflată pe un trend de creștere însă în care activează mulți competitori
  • piața de videochat este încă privită ca un subiect tabu în opinia publică românească
  • competitorii se diferențiază foarte puțin între ei prin ceea ce oferă consumatorilor
  • nu are o identitate de brand creată
  • consumatorii săi (modele online și traineri) sunt de fapt viitorii angajați ai companiei 
Soluția Oblyo Digital Agency:

SAVAGE Studio are nevoie de o strategie solidă de branding, o poziționare adecvată pentru a deveni o marcă unică și de încredere pentru viitorii săi angajați, modele online și traineri, și mai apoi de o strategie de comunicare digitală astfel încât potențialii angajați să afle despre el și să îl aleagă.

A. Setarea strategiei de branding SAVAGE Studio

1. Am pornit cu o analiză amplă a pieței, a concurenților și a consumatorilor, am identificat oportunități și amenințări și am setat obiective pentru a crea o strategie de branding eficientă.

Analiza externă ne-a ajutat să descoperim principalele poziționări și stiluri de comunicare ale competitorilor, care este profilul consumatorilor, dar și ce își doresc aceștia de la viitorul brand.

2. Am creat identitatea de brand SAVAGE Studio.

Brandul înseamnă ceea ce cred, simt și vorbesc consumatorii despre el iar identitatea de brand a fost construită prin intermediul a 3 elemente distinctive care redau cine este brandul, ce face și de ce este important. 

Am definit astfel core-ul brandului (brand heart), esența lui (brand essence) și mesajul lui (brand messaging).

Brand heart: poveste, misiune, viziune, valori

Povestea: Cele mai frumoase cariere încep cu un vis și o poveste iar SAVAGE Studio transformă cele mai îndrăznețe visuri și povești în realitate palpabilă. Secretul SAVAGE Studio este unul sincer, onest și foarte simplu: considerăm modelele online care lucrează pentru noi ca fiind partenerele noastre în afaceri.

Misiune: să dezvolte și să sprijine o comunitate de modele online, independente din punct de vedere financiar, sigure de farmecul propriu, puternice și elegante, care lucrând alături de SAVAGE Studio își pot îndeplini toate visurile.

Viziune: să schimbe percepția societății românești în ceea ce privește desfășurarea activității de videochat. Ca oricare altă activitate economică și lucrativă, această industrie este una transparentă și legală din punct de vedere fiscal, așadar meseria de model online merită să fie percepută, respectată și apreciată ca oricare altă meserie din nomenclatorul de meserii din România.

Valori: responsabilitate, legalitate, corectitudine, colaborare, suport, câștiguri care depășesc cu mult media României, confidențialitate, siguranță, stabilitate.

Brand Essence: personalitatea

Personalitatea brandului: SAVAGE Studio se identifică cu femei ambițioase, independente, puternice, sigure pe calitățile sale de relaționare cu oamenii și încrezătoare în frumusețe sa unică, neimpusă de niște tipare sociale sau culturale.

Brand Messaging: SAVAGE Studio for ambitious women

– în toate comunicările ulterioare vor fi integrate următoarele linii de comunicare:

  • Studio de videochat 100% legal
  • Modelele online sunt partenere de afaceri, nu doar simple angajate
  • Training și suport tehnic constant
  • Plata la timp a câștigurilor
  • Confidențialitatea datelor
B. Strategie de comunicare digitală pentru SAVAGE Studio folosind instrumentele potrivite

În această eră digitală, marketingul digital este vital pentru creșterea companiei și a brandului. Site-urile web sau paginile de socializare ale brandurilor au devenit atât de frecvente și populare, încât consumatorii se așteaptă și se bazează pe acestea ca fiind o modalitate de a afla despre mărci și produse.

Odată stabilită identitatea brandului, următorul pas firesc a fost construirea unei campanii de comunicare online folosind mixul potrivit de instrumente.

1. Crearea website-ului www.savage-studio.ro, de la structură și design până la plasare de conținut (texte și fotografii), implementare de formulare de contact, optimizarea acestuia pentru desktop și mobil și bineînțeles asigurarea mentenanței acestuia.

2. Crearea content marketingului: crearea de conținut este coloana vertebrală a întregii strategii de marketing digital și poate fi folosit atât pentru a informa și a lua contact cu publicul, cât și pentru crearea de link building astfel încât reputația site-ului să fie una foarte bună în motoarele de căutare. Am dezvoltat astfel un blog intern cu un conținut de calitate, am scris articole Seo și articole de presă și le-am publicat pe unele dintre cele mai importante site-uri de știri din România.

3. Setare și implementare Seo, atât in-site cât și link building. Am identificat cele mai importante cuvinte cheie folosite în industrie și le-am introdus în conținut, atât in-site cât și off-site, astfel încât noul website să fie poziționat pe locuri superioare în paginile motoarelor de căutare.

4. Setarea și desfășurarea de campanii de Google Ads pentru a redirecționa cât mai eficient consumatorii către site și pentru a crește traficul acestuia.

Suntem convinși că te putem ajuta și pe tine cu orice provocare de comunicare ai avea. Ne vom concentra să găsim cele mai bune modalități de promovare pentru tine în orice industrie ai activa, te asigurăm că suntem flexibili și deschiși la nevoile tale iar costurile sunt transparente și perfect justificate pentru rezultatele ce ți le vom livra.

Cere-ne o ofertă personalizată și revenim către tine cu un plan bine pus la punct în cel mai scurt timp.

Call Now Button