fbpx

Studiu de caz: Ergohuman.ro

Studiu de caz: cum am obținut vânzări de 10 ori mai mari decât suma investită folosind Google Ads – de la 73.000 lei la 900.000 lei!

Google Ads este instrumentul de marketing digital prin care te poți poziționa în topul rezultatelor motoarelor de căutare în cel mai rapid mod.

Fiind o modalitate de publicitate online plătită, prin Google Ads poți atrage extrem de eficient clienți potențiali pe site-ul tău și poți avea ocazia să ai conversii reale a traficului în vânzări.

Pentru a avea însă vânzări mai mari decât banii investiți, secretul este ca aceste campanii să fie setate așa cum trebuie de specialiști care chiar știu ce fac.

Printre sutele de proiecte de comunicare și publicitate digitală gestionate de Oblyo Digital Agency, campaniile de Google Ads au înregistrat creșteri spectaculoase traduse în profituri reale pentru clienții care au implementat această tactică.

Astăzi ți-am pregătit un studiu de caz prin care îți vom arăta cum am ajuns să avem o rentabilitate a cheltuielilor de publicitate online (ROAS) de 10 ori mai mare decât suma investită folosind Google Ads pentru un client ce are în portofoliu chiar produse de nișă.

Mai intâi: ce înseamnă Google Ads?

Înainte de a-ți prezenta pe larg cum am obținut succesul pentru această campanie, hai să vedem pe scurt ce înseamnă mai exact Google Ads.

Google Ads este un serviciu de publicitate online pentru companiile care doresc să afișeze anunțuri pe Google și în rețeaua de publicitate și se axează în principal pe cuvinte cheie.

Mai exact, anunțul tău publicitar se va afișa în Google atunci când utilizatorii caută informații despre produsul, serviciul, compania sau industria în care activezi tastând anumite cuvinte cheie.

Pentru fiecare cuvânt cheie pe care îl alegi vei plăti o sumă licitată numită bid (cost per click – CPC) atunci când utilizatorul va da click pe anunțul tău.

De reținut: o sumă licitată mai mare poate permite afișarea anunțului tău pe poziții mai înalte pe paginile Google.

De asemenea pe lângă campanii de Search, Google Ads îți pune la dispoziție și alte instrumente: rețeaua de căutare display, video, Google Shopping sau Performance Max (pe care ți explicăm detaliat mai jos).

Practic cu Google Ads vei avea întotdeauna garanția că ești la timpul potrivit în momentul potrivit și ai șansa nu numai de a redirecționa într-un mod eficient consumatorii potențiali către site-ul tău, ci și de a-i convinge să realizeze o achiziție.

Pentru cine am reușit să aducem vânzări de 900.000 lei cu un buget de publicitate de 73.000 lei?

Domeniu : nișa scaune de birou ergonomice premium

Ergohuman.ro – producător de scaune de birou ergonomice ce are în portofoliu o gamă variată de produse, realizate la standarde înalte de calitate și la prețuri competitive.

Perioadă campanie Google Ads : 01.01.2021-31.12.2021
Obiective principale:

  1. Creșterea traficului pe site
  2. Creșterea vânzărilor
  3. Creșterea notorietății

În perioada 01.01-31.12.2021 am investit în campaniile de Google Ads un buget de 73.000 mii lei am obținut vânzări pentru client de 900.000 lei, deci am realizat un ROAS (rentabilitatea cheltuielilor) de peste 10.

Pe lângă campaniile de Google Ads în mixul de marketing digital al clientului Ergohuman.ro folosim și alte instrumente – optimizare SEO și content marketing. Cu ajutorul implementării acestui mix de marketing digital clientul a realizat în total vânzări de 2.7 milioane lei. Creșterea înregistrată este de 300% din momentul în care Oblyo Digital Agency a preluat clientul Ergohuman în 2019.

Trafic pe site: 74.000 vizitatori unici

Și acum: cum am ajuns la vânzări de 900.000 lei investind 73.000 lei cu Google Ads?

Prima provocare, pe care așa cum spuneam și mai sus doar cei care sunt cu adevărat profesioniști o pot depăși pentru a obține rezultate cu adevărat vizibile și traduse în vânzări crescute, este setarea corectă a campaniilor de Google Ads.

Pentru a reuși să setezi corect campaniile de Google Ads și în acord cu nevoile clientului trebuie să ai mai multe skill-uri decât împărțirea unui buget pe anumite cuvinte cheie.

La Oblyo Digital Agency campanile de Google Ads se desfășoară pe baza a 3 ”ingrediente” esențiale:

analiza pieței, a concurenților și a cuvintelor cheie folosite în domeniu – este esențial să înțelegi piața pe care activează clientul, cine sunt concurenții și ce tactici aplică aceștia și mai ales care este profilul consumatorilor, comportamentul lor și modul în care efectuează căutările pe Google sau cum interacționează cu modalitățile de publicitate.

testarea campaniei pe anumite cuvinte cheie, înregistrarea și compararea rezultatelor obținute – din momentul în care înțelegi cadrul general al pieței și creezi avatarul clientului, pentru a fi sigur că ceea ce setezi va returna și rezultate, trebuie să testezi pe o anumită perioadă de timp setările inițiale și să le corectezi în conformitate cu rezultatele obținute astfel încât să poți atinge obiectivele stabilite inițial.

optimizare….optimizare…..optimizare…. – pe toată durata campaniilor atât din punct de vedere a cuvintelor cheie și a bidurilor, cât mai ales a modului în care se transferă acestea în rezultate, este nevoie să optimizezi campaniile.

A doua provocare a fost să mixăm bugetul folosind mai multe tipuri de campanii prin Google Ads, fără a ne limita doar la cele clasice de tip anunț pe cuvinte cheie.

Iată ce tipuri de campanii Google Ads am folosit pentru clientul Ergohuman.ro

Campanii de Google Search: celebrele anunțuri care apar atunci când utilizatorii folosesc în căutările lor pe Google anumite cuvinte cheie.

Campanii în Rețeaua de display: difuzezi anunțuri atractive în Rețeaua de display Google. Rețeaua de display te ajută să te adresezi utilizatorilor atunci când navighează pe milioane de site-uri, aplicații și proprietăți deținute de Google (cum ar fi YouTube și Gmail)

Campanii video: Cu ajutorul campaniilor video, poți afișa anunțuri în videoclipuri de pe YouTube, precum și pe site-urile și din aplicațiile asociate partenerilor video Google.

Campanii Google Shopping: Cu ajutorul campaniilor inteligente pentru Cumpărături, învățarea automată Google folosește feedul de produse pentru a crea și a afișa diverse anunțuri în mai multe rețele, inclusiv în Rețeaua de căutare Google, în Rețeaua de display Google, pe YouTube și în Gmail. În Rețeaua de Căutare Google, termenii de căutare ai utilizatorilor și intenția estimată sunt utilizate pentru a determina ce produs din feed-ul magazinului ar trebui să fie afișat. În Rețeaua de Display, anunțurile sunt personalizate pe baza implicării utilizatorilor cu site-ul magazinului.

Campanii Performance Max: Campaniile Performance max sunt un nou tip de campanie bazat pe obiective. Acest tip îți permite să accesezi întregul inventar Google Ads dintr-o singură campanie. Ele sunt concepute ca o completare pentru campaniile în rețeaua de căutare bazate pe cuvinte cheie, astfel încât să puteți găsi mai mulți clienți care generează conversii pe toate canalele Google, cum ar fi YouTube, Rețeaua de display, rețeaua de căutare, Discover, Gmail și Maps.

Tu ce obiective ai setate pentru 2022?

Îndeplinește-le într-un mod eficient prin campanii de Google Ads!

Contactează-ne să discutăm punctual despre cum îți putem mări și tie vânzările!

Buget investit
73.000 lei

Rezultate obținute
900.000 lei

ROAS
12,32%
Valentin Marian photo

Valentin Marian

Ergohuman.ro
Am fost plăcut surprins să descopăr în Oblyo Digital Agency seriozitate și profesionalism, calități absente la alte agenții de marketing online din România. Suportul oferit de Oblyo dar și livrarea rapidă a serviciilor, cu rezultate, mă face să-i consider partenerii mei de business 👍
Call Now Button