fbpx

3 semne de avertizare pe care trebuie să le optimizați în cazul cuvintelor-cheie greșite

Când ne gândim la SEO, ne gândim la cuvinte-cheie.

La urma urmei, cuvintele-cheie ajută totul, de la strategia de pagină la crearea de bloguri, și pot juca chiar un rol în crearea de link-uri.

Cuvintele-cheie sunt într-adevăr fundamentul unui program SEO solid.

Cu toate acestea, cuvintele-cheie pot fi înșelătoare.

Cercetarea cuvintelor-cheie pare că ar trebui să fie o sarcină ușoară, dar a înțelege fiecare cuvânt sau frază necesită un pic de muncă și cunoștințe solide atât privitor la rezultatele căutării, cât și la public.

În plus, cuvintele-cheie nu înseamnă întotdeauna ceea ce credeți că ar trebui să însemne.

Problema este că nu știm întotdeauna acest lucru imediat.

De fapt, pentru clienții cu care lucrăm reevaluăm și perfecționăm continuu obiectivele noastre în privinţa cuvintelor-cheie. Motivul fiind?

La începutul unui program nu te prea descurci în peisaj, deci îți alegi obiectivele pe baza cercetărilor, feedback-ului clientului, al concurenților și al datelor cuvântului-cheie.

După ce v-aţi acomodat cu programul un timp, veți obține o înțelegere mai bună a spațiului, a rezultatelor căutării, a publicului și a cuvintelor-cheie în sine.

Introduceți conținut.

Același lucru se aplică modului în care scriem conținut și cum ne asigurăm că folosim termenii corecți pentru conținutul potrivit și pentru publicul potrivit.

Nu întotdeauna o facem corect din prima încercare şi, să fim cinstiţi, unul dintre cele mai frustrante lucruri ca marketer de conţinut este de a crea un text bine gandit, dar care nu funcţionează aşa cum ar trebui.

Ce am greșit?

Se pare că răspunsul poate fi în cuvintele dvs. cheie. Conținutul dvs. poate pur și simplu să utilizeze cuvinte-cheie greșite.

Vestea bună este că există semne de avertizare care să vă ajute să determinați dacă despre aceasta este vorba. Hai să aruncăm o privire.

1. Rată mare de respingere / Timp slab pe pagină

Voi fi sincer, nu sunt un mare fan al ratei de respingere. Mai întâi pentru că, atunci când este privită în mod integrat și/sau fără context, poate fi înșelătoare.

La urma urmei, există multe fațete la un site web și în timp ce o pagină poate avea o rată ridicată de respingere, aceasta nu o face neapărat o pagină proastă.

Cu toate acestea, dacă creați un fragment de conținut destinat să informeze și să conducă o acțiune, nu doriți ca el să fie pasager, să vină şi să plece de pe pagină.

Să luăm de exemplu clientul A:

Clientul A oferă soluții de transport și logistică companiilor, în special celor care transportă cantități mari de bunuri. Mulți dintre cumpărătorii existenți ai Clientului A livrează piese auto, astfel încât să capteze această audienţă; Clientul A a creat o pagină care vizează cuvinte-cheie precum “expedierea părților auto” și “piese auto expediere”.

Are sens?

Din pacate, nu.

Cu o rată mare de respingere și un timp redus pe site, utilizatorii nu stăteau pe pagină.

Pe măsură ce am intrat mai mult în problemă, am realizat că, în timp ce, da, oamenii căutau într-adevăr acești termeni, ei nu erau oamenii potriviți.

Oamenii care doresc să vândă piese auto erau oameni ca tine și ca mine, consumatori individuali cu livrări unice și întrebări despre cum să-şi facă treaba.

Ceea ce trebuia să facem pentru a capta audiența de afaceri era să ne concentrăm asupra elementului cantitativ. Persoanele pe care le dorim sunt legate de transportul în vrac și de umplerea paleţilor.

Prin ajustarea conținutului, în special a titlurilor și a CLA-urilor (call-to-action), pentru a reflecta cuvintele-cheie actualizate, am reușit să schimbăm publicul pe care dorim să îl atingem și, la rândul ei, să scădem rata de respingere, până la momentul site-ului și, mai important, să creștem expedițiile.

Deși nici rata de respingere și nici timpul de pe site nu sunt valori perfecte, atunci când sunt analizate în combinație cu performanța globală, ele vă pot ajuta să determinați zonele problematice.

2. Vizibilitate organică mică sau deloc

Nu este un secret faptul că sunt oarecum obsedat de conținut. Vorbesc despre el, scriu despre el, dau tweet-uri despre el, și mi-l tatuez pe braț (OK, ultima parte nu este adevărată).

Marketingul de conținut este unul dintre lucrurile mele preferate în lumea de marketing. De ce? Deoarece, atunci când este făcut în mod corespunzător, poate conduce la rezultate fenomenale, în special din perspectiva SEO.

Conținutul dvs. trebuie să aibă un scop, și dacă obiectivul dvs. se regăsește în rezultatele căutării, atunci maniera în care scrieți acel conținut și alegeți cuvintele-cheie trebuie să fie în concordanță cu ceea ce arată rezultatele căutării.

De exemplu, dacă urmăresc o vizibilitate asupra termenului “automatizarea marketingului”, va trebui să am un conținut (text) care să detalieze modul de automatizare a marketingului.

De ce?

Deoarece rezultatele căutării sunt umplute cu conținutul “ce este”, o casetă de răspuns și o multime de oameni care apelează acea casetă.

Dacă planul dvs. este de a încerca să apăreţi în aceste tipuri de rezultate cu o pagină de produs, probabil că nu veți avea prea mult succes.

În schimb, dacă vă gândiţi cu adevărat la cineva care caută “automatizarea marketingului”, atunci căutarea de informaţie are într-adevăr sens.

Cineva care caută “automatizarea de software a marketing-ului” se plasează departe în călătoria lui de căutare şi, în acest caz, o pagină de produs ar putea funcţiona.

Conţinutul dvs. se poate potrivi cu intenţia rezultatelor de căutare. Dacă nu, reevaluaţi cuvintele-cheie pe care le targetaţi şi poate şi conţinutul în sine.

Concluzia este că puteți scrie conținut perfect dar să nu puteți vedea imediat rezultatele. Urmăriţi să fiţi câştigători.

Consola de căutare Google vă poate arăta îmbunătățirile necesare în interogările de cuvinte long-tail (expresii şi fraze cu mai mult de 3 cuvinte), iar adăugarea de link-uri încrucișate, provenind din alte locații, poate contribui la asigurarea unei vizibilități suplimentare.

Încă nu vedeți nici o mișcare? Poate că trebuie să îmbunătățiți conținutul un pic mai mult. Rețineți că există întotdeauna modalități de îmbunătățire a conținutului.

3. Multe afişări / rată scăzută de click-uri

Aţi reuşit!

Ați creat o bucată de conținut care se califică în cursa pentru cuvântul dvs. cheie, Consola de căutare arată că obținerea de afișări și traficul către pagină a rămas… același.

Ce?

Din păcate, acesta poate fi un semn că optimizați pentru cuvinte-cheie greșite.

Jumătate din luptă este de a scrie ceva care le dă oamenilor dreptul să dea click pe anunțul dvs. Din fericire, pentru cei care lucrează cu anunțuri plătite, ei pot vedea imediat aceste date și pot face ajustări.

Cei din spațiul SEO / content nu sunt aşa de norocoși. Până când conținutul dvs. va beneficia de suficiente date pentru a vă ajuta să luați o decizie, s-ar putea să treacă luni.

Mereu. Fii. Evaluarea.

Căutăm constant prin Consola de căutare pentru a găsi cuvintele-cheie cu poziții înalte, afișări multe și rate scăzute de click-uri. Iată un exemplu:

Odată ce avem acele cuvinte-cheie, putem să aruncăm o privire asupra clasamentului paginilor și asupra rezultatelor căutării.

• Conținutul nostru este în concordanță cu rezultatele căutării?

• Se potrivește cu intenția celorlalte rezultate?

În unele cazuri, poate că pur și simplu trebuie să vă actualizați titlul HTML pentru a încuraja mai bine click-urile, dar în altele, puteți constata că, deși conținutul dvs. performează bine în rezultate, nu contribuie cu nimic la susţinerea afacerii dvs. Este posibil să trebuiască să mutaţi focalizarea.

Acordul cuvintelor-cheie cu conținutul

Cheia succesului unei strategii SEO este de a vă asigura că cuvintele dvs. cheie și conținutul se acordă în mod corect. Nu are rost să vă pierdeţi timpul creând conținut sau optimizând site-ul dvs. dacă nu veți ajunge la oamenii potriviți.

Amintiți-vă, o mare parte din acest lucru se referă la înțelegerea intenției cuvintelor-cheie. Dacă ați lucrat o vreme la un site, reveniți și reevaluați cuvintele-cheie, verificați paginile dvs. de destinație și actualizați paginile după cum este necesar.

Nu există un sentiment mai plăcut decât acela de a crea ceva care să conducă la rezultate concrete în afacere. Deși poate dura ceva timp, acordul cuvintelor-cheie cu conținutul este primul pas.

Call Now Button