Trei (3) moduri prin care SEO și conținutul fac casă bună.

cristian iulie 18, 2017 0 Comments

Relația dintre SEO și creerea unui conținut relevant și valoros (content marketing) poate să fie un pic mai complicată, în special în modul în care cele două se potrivesc, se completează. Merg bine împreună? Dacă da, este posibil să le facem să lucreze împreună?

Dacă încerci să crești traficul de căutare, nu poți să o faci doar cu una- trebuie să combini eforturile SEO cu conținutul captivant.   Dar care este cel mai eficient mod de a realiza acest lucru?

O modalitate este de a privi această relație dintre SEO și content marketing din perspectiva SEO de a cere conținut.  

Să vedem care sunt cele trei componente esențiale pe care SEO le presupune: – cuvintele cheie, backlink-urile și un audit tehnic al site-ului – și modul în care SEO și conținutul lucrează împreună pentru a te ajuta să atingi obiectivele de marketing digital.

 

  1. Cuvintele cheie te pot ajuta să elaborezi idei de conținut.

Nu există SEO fără cuvinte cheie iar cei mai buni autori de conținut înțeleg că cel mai bun conținut ajută creșterea pentru termenii cei mai apropiați de ceea ce consumatorii tăi caută deja- de aceea fiecare strategie de conținut eficient începe cu cercetarea cuvântului cheie.

 

Această cercetare a cuvintelor cheie încpe cu câteva idei simple de brainstorming. Gândește-te la obiectivele principale ale site-ului tău și notează câteva cuvinte cheie. De acolo, mărește această listă cu ajutorul unor programe de cuvinte cheie (de exemplu: Ahrefs- rapoarte de backlink și de trafic organic, este un instrument puternic de căutare a cuvintelor cheie care oferă idei de cuvinte cheie și volum de căutare. Este contra cost. Altul este Scapebox- prin care cuvintele cheie se transformă cu ușurință în sute de posibilități. Keyword Discovery- printre cele mai vechi programe, extrage datele dintr-o listă variată de resurse de căutare.   Sunt mai multe astfel de programe, am dat doar trei exemple).

 

Mai jos sunt două modalități prin care poți identifica cuvinte cheie dincolo de aria cuvintelor cheie ale site-ului tău:

 

Completarea automată Google (autocomplete) și căutările aferente:

Cea mai bună metodă de a vedea lucrurile căutate de consumatori este prin Google. Să spunem că vrei să începi ceva în domeniul vinurilor. ”Cele mai bune vinuri” sunt cuvintele pe care oamenii le-au cautat pe Google, dar când le cauți pe Google, vei descoperi o lungă listă cu potențiale cuvinte cheie la sfârșitul frazei căutate

 

De acolo vei începe să vezi căutările asociate pentru o listă suplimentară de cuvinte cheie relevante.

 

Prin programe software plătite, cum ar fi SEMrush: o altă opțiune este aceea de a căuta potențiale cuvinte cheie prin cât de competitiv este termenul prin SEMrush. Programul oferă o secțiune prin care sunt prezentate cuvinte cheie asociate, ceea ce reprezintă o modalitate importantă de a identifica termenii pe care site-ul tău i-ar putea incorpora și utiliza pentru a crește plaja de utilzatori.  

Odată ce ai primit o listă de cuvinte cheie, gândește-te cum poți să le folosești eficient dincolo de mijloacele tehnice. Dincolo de descrieri și etichete iată câteva metode în care se poate utiliza această cercetare a cuvintelor cheie:

 

  • articole de blog: utilizează lista de cuvinte cheie pentru a te ajuta să vii cu noi subiecte pe blog. Revenind la exemplul cu vinul, poți crea un articol pe blog unde testezi și deguști mai multe feluri de vinuri.
  • Proiecte statice și dinamice: cuvintele cheie pot fi startul unor proiecte mai creative. În cazul ”celor mai bune vinuri”, poți crea un proiect prin care utilizatorii pot realiza cum anumite elemente schimba gustul vinului. Sunt invitați să ia parte la cum se face vinul.
  • Rețelele de socializare: cercetarea cuvintelor cheie te poate ajuta să identifici noi oportunități de promovare pe canalele sociale- în special prin desul utilizat hashtag #

 

  1. Un portofoliu divers de backlink-uri inseamnă un conținut mai bogat:

 

Google utilizează link-uri pentru a măsura relevanța, autoritatea și încrederea site-urilor. Deci, producând mai mult conținut câtre care să se poată face trimiteri site-ul o să crească.

Care este secretul unui conținut care să fie trimis mai departe de alți utlilizatori altor utilizatori și tot așa? O analiză realizată de Moz și Fractl a mai mult de 300 de campanii de marketing de conținut a arătat că există patru ingrediente cheie pentru un conținut care să fie împărțit de mai mulți utilizatori pe multe site-uri (share-uit, partajat): – emoționant, să se adreseze unui public larg, comparație, un element (legătură) din cultura pop.

 

Poți lua în considerare proiectul realizat de Bulimia.com prin care au făcut o restilizare a mai multor super-eroi printr-un corp realistic realizat. Cu ajutorul ”Photoshop-ului”, designerii au înlocuit mușchii supradimensionați cu un corp mai apropiat de realitate, totul pentru a oferi un nou mod de a discuta problemele legate de imaginea corporală.

Rezultatul? Peste 1300 de mențiuni în presă și peste 10.000 de trimiteri pe site-urile de rețele sociale.

Campania a funcționat pentru că a bifat fiecare din cele patru elemente descrise mai sus. Fiind și asociat cu o strategie de promovare bună, a generat un set de link-uri și poze de calitate- inclusiv poze, trimiteri către pagina lor, texte..etc, așa trimiți către Google semnalele că link-ul este natural.

 

  1. Un audit al site-ului poate dezvălui unde conținutul este mai puțin valoros:

 

Un audit complex al site-ului îți permite să examinezi mai atent aspectele mai tehnice ale site-ului (de exemplu, setările site-ului și redirecționările sunt corecte, sunt URL-urile și descrierile titlurilor unice pentru fiecare pagină și în formatul corespunzător?)

Dar ceea ce mai poate face acest audit este și dezvăluirea paginilor care sunt mai puțin accesate, vizualizate- ceea ce un conținut mai dezvoltat și atragător le poate ridica.

Paginile care generează foarte mult trafic pot să fie depășite, să nu aibă prea mult conținut sau să fie prea dezordonate, dar există câteva soluții de a remedia situația:

 

  • pentru paginile cu conținut puțin sau deloc, îmbină-le folosind o redirecționare 301 (prin care vizitatorii și motorul de căutare primesc informația că pagina a fost mutată permanent la o nouă adresă web).
  • Dacă nu ai mai actualizat conținutul, configurează un reminder (memento) care permite să verifici constant pagina și să o actualizezi când este necesar.
  • Ia în calcul producerea unui conținut care să fie pe termen lung, să nu trebuiască să revizuiești frecvent paginile.
  • Pentru paginile care au prea mult conținut, stabilește dacă poți elimina secțiuni care sunt explicate mai detaliat pe alte pagini.

Există o grămadă de strategii de a-ți aduce conținutul către publicul potrivit, dar înțelegerea modului în care SEO și conținutul se completează reciproc îți va face strategia mai eficientă.

Optimizarea aspectelor tehnice este ceea ce permite motoarelor de căutare să acceseze ușor site-ul tău, iar conținutul valoros este lucrul ce perimte site-ului să fie în top.

Pentru o mai bună înțelegere a celor două, cum se combină eficient, urmărește-ne pe blog unde îți vom arăta cum se îmbină armonios cele două lucruri.

Call Now Button