Oblyo Digital Agency și optimizarea Seo

cristian noiembrie 1, 2016 0 Comments

De unde vine termenul de optimizare Seo (Search Engine Optimization)? Primele motoare de căutare au apărut la începutul anilor 90 și până a apărut Google în 1996, s-au creat multe, printre care și Yahoo. Atunci a început boom-ul paginilor web și oamenii și-au dat seama că pot câștiga bani datorită lor. Atunci au ajuns la concluzia că trebuie să atragă trafic. Și care este cea mai bună modalitate de a atrage trafic? Bineînțeles, motoarele de căutare. În acel moment proprietarii site-urilor web au început să se gândească cum puteau ocupa primele poziții. Așa a apărut SEO.

Optimizarea Seo se axează pe rezultatele de căutare organice, adică, pe cele care nu sunt plătite.

Ce este optimizarea SEO?

Potrivit wikipedia optimizarea Seo reprezintă optimizarea pentru motoarele de căutare. Este procesul care îmbunătățește vizibilitatea unui site web în ceea ce privește rezultatele organice ale celor care caută diferite informații.

SEO este una dintre disciplinele care s-au schimbat cel mai mult în ultimii ani. Trebuie doar să privim numărul mare de actualizări și cum acestea au schimbat modul de înțelegere a procesului de optimizare. Acum vorbim de Seo în adevăratul sens al cuvântului.

Deși există mii de factori pe care se bazează un motor de căutare pentru a poziționa o pagină sau altă, se poate spune că există doi factori de bază: autoritatea și relevanța.

 

Autoritatea reprezintă practic popularitatea unui site. Cu cât este mai popular un site, cu atât este mai valoroasă informația pe care o conține. Acesta este factorul de care un motor de căutare ține cont cel mai mult, având în vedere că se bazează pe experiența utilizatorului. Cu cât un conținut este mai mult promovat online, cu atât utilizatorii îl consideră mai util.

Relevanța este relația pe care o are o pagină față de căutarea exercitată. Nu este necesar ca o pagină să conțină de foarte multe ori termenul căutat (la început era așa). Un motor de căutare se bazează pe anumiți factori on-site pentru a determina acest lucru.

Optimizarea Seo se poate împărți în două mari grupuri: Seo on-site și Seo off-site.

On-site: Optimizarea on- site se preocupă de relevanță, asigurându-se că site-ul este optimizat pentru ca motorul de căutare să înțeleagă lucrul cel ma important, care este este conținutul acesteia. În acest caz de optimizare on-site, se optimizează cuvintele cheie, timpul de încărcare, experiența utilizatorului, optimizarea codului și formatul url-ului.

Off-site: Seo off-site este parte a muncii de optimizare Seo care se axează pe factorii externi a paginii web pe care se lucrează. Factorii cei mai importanți în acest caz sunt numărul și calitatea link-urilor, prezența în rețelele de socializare, mențiunile din mediile locale, autoritatea brandului și randamentul rezultatelor căutării, adică rata de click (CTR) a acestora în motorul de căutare.

 

De ce sunt importante serviciile de optimizare SEO?

Cel mai important motiv pentru care sunt necesare serviciile de optimizare Seo, se datorează faptului că fac mai utilă pagina web atât pentru utilizatori, cât și pentru motoarele de căutare. Optimizarea Seo este necesară pentru a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este fiecare pagină și dacă este utilă sau nu utilizatorilor.

Seo este cea mai bună manieră ca utilizatorii să găsească ceea ce vor prin intermediul căutărilor pe diferite pagine web. Acești utilizatori caută ceea ce paginile online oferă, iar cea mai bună manieră de a ajunge la ele este prin intermediul unui motor de căutare.

 

La ce ajută serviciile de optimizare Seo de la Oblyo Digital Agency?

La atragerea atenției asupra afacerii tale. Trebuie să admitem faptul că tehnologia strâns legată de marketing evoluează cu o viteză amețitoare. Așa cum clienții sunt din ce în ce mai conștienți de opțiunile lor, proprietarii firmelor învață despre cele mai bune și mai eficiente instrumente promoționale. Una dintre cele mai bune strategii de marketing care rezistă dincolo de concurență și atrage atenția clienților, este implementarea de idei de marketing digital pentru firmele mici.

Multe firme sunt convinse că marketing-ul este mai ușor de controlat de către firmele mici decât de companiile mari. Adevărul este că în fiecare zi are un nou startup.

Există multe firme mici care încearcă să atragă atenția persoanelor. Ceea ce firma ta are nevoie, este să iasă în evidență printre alte firme mici. Trebuie să arăți persoanelor că au nevoie de firma ta și trebuie să le arăți de ce.

Trebuie să atragi atenția. Iar cea mai bună formă este printr-un marketing digital. De aceea ai nevoie de serviciile de la Oblyo Digital Agency, o agenție de marketing digital specializată pe planificarea, implementarea și monitorizarea content marketing-ului și pe optimizare de conținut.

De ce să contactezi Oblyo Digital Agency?

Pentru că Oblyo te poate poate ajuta să-ți pui la punct un blog, un site sau magazin online. Astfel, afacerea ta se va dezvolta treptat. După ce ți se creează un site, acesta trebuie să fie foarte bine optimizat, pentru ca el să apară în topul căutărilor de pe Google. Specialiștii Oblyo ți-l optimizează, astfel încât să obții cele mai bune rezultate. De asemenea, îți oferă consultanță cu privire la strategia de monitorizare a site-ului. Creează și publică articole despre afacerea ta pe site-uri cunoscute. Se ocupă de promovarea afacerii tale pe rețelele de socializare.

Pentru ca afacerea ta să se dezvolte cât mai frumos, echipa Oblyo se ocupă de campanii de reclamă plătită pe Adwords și Facebook. Muncește zi de zi pentru ca afacerea ta să devină cât mai cunoscută în mediul online.

Așadar, pentru a-ți dezvolta o afacere în mediul online nu trebuie decât să contactezi Oblyo Digital Agency, iar afacerea ta va evolua frumos în cel mai scurt timp.

Call Now Button