Ce implica o campanie pentru bloggeri?

cristian noiembrie 8, 2015 0 Comments

Campanii pentru bloggeri

Tuturor ne place să fim activi. Oricât am fi de leneși uni dintre noi sau pasivi la ceea ce se întâmplă de obicei în jurul nostru, cu siguranță există cel puțin o activitate care să ne facă plăcere (dacă ai impresia că nu există, probabil că nu ai descoperit-o pe a ta încă).

Unora le place să se implice mai mult în activitățile cotidiene în timp ce alții preferă să lase să trecă pe lângă ei diferitele oportunități de a se implica într-o activitate. Acest lucru în putem observa și în cadrul blogosferei în ceea ce privește campaniile pentru bloggeri.

Cu siguranță ați observat și voi bloggeri ce postează pe bloggurile lor rar, fără a ieși prea mult în evidență, fără a se promova sau implica prea mult în activitățile blogosferei, cum ar fi campaniile pentru bloggeri, tag-uri sau concursuri. La polul opus sunt acei bloggeri de care a auzit probabil toată blogosfera, care au ceva de spus indiferent de subiect, care pun suflet în ceea ce privește blogul lor, cei ce se implică în campanii pentru bloggeri și care, mai ales, știu să se bucure de toate oportunitățile ce ți le poate oferi statutul de blogger.

Cred că  printre cele mai populare activități din blogosferă se numără campaniile pentru bloggeri.  Dacă sunteți un blogger activ și aveți și o anumită vechime în blogosferă, e imposibil să nu fi auzit măcar (sau chiar să fi partcipat) de o campanie pentru bloggeri. Fie că sunt organizate de site-uri special destinate acestor campanii organizate periodic, fie că  e vorba de o companie ce doreste să își promoveze un produs prin intermediul acestor campanii, bloggerii simpatizează această activitate.

Ce implică participarea la o campanie pentru bloggeri? De obicei cerințele variază de la o campanie la alta, dar în cele mai multe cazuri  implica ceea ce un blogger știe să facă cel mai bine: scrisul. În fond, acesta este punctul forte, arma cea mai puternică a unui blogger.

Articole, advertoriale, recenzii, testarea unor produse, strângerea a cât mai multor like-uri…acestea sunt câteva dintre elementele ce le regăsim în aceste campanii pentru bloggeri.

Cum sunt organizate aceste campanii pentru bloggeri și de ce? Atunci când o companie lansează un nou serviciu sau un nou produs, are mare nevoie de publicitate. Oricât de calitativ ar fi produsul sau serviciul respectiv, nu are nicio relevanță dacă oamenii nu au auzit de el.

Pentru că toată lumea este sătulă de publicitatea clasică pe care o vedem la TV sau in diferite clipuri pe Youtube, recenziile personale ce includ părerile altor oameni încep să devină tot mai populare. Aceste recenzii sunt cel mai des întâlnite pe bloguri, motiv pentru care se și organizează aceste campanii pentru bloggeri.

Cum sunt organizate aceste campanii pentru bloggeri și de ce?

Organizarea unei campanii pentru bloggeri nu este un proces extrem de dificil. Tot ce are de făcut organizatorul este să găsească bloggerii potriviți pentru a începe o colaborare, iar mai apoi să depună puțin efort în promovarea acestei campanii. Pentru ca o campanie să fie de succes, este nevoie de cât mai multă promovare și vizibilitate. Din fericire, există site-uri și companii de specialitate ce se ocupă de organizarea campaniilor de acest gen. Dacă o companie nu are timpul necesar sau pur și simplu consideră că este mult prea dificil să organzezi o campanie pentru bloggeri, poate oricând apela la un site de specialitate. De multe ori, aceasta este și cea mai bună soluție, oamenii care lucreză acolo având deja o experiență în acest domeniu ce vă poate asigura reușita campaniei.

De ce ar trebui un blogger să se implice în astfel de campanii pentru bloggeri? În primul rând, este o modalitate bună de a acumula experiență în ceea ce privește scrierea articolelor despre un subiect anume sau un produs anume, fiind și distractiv totodată.

De asemenea, multe dintre aceste campanii oferă fie un produs gratuit pe care îl primiți spre testare, fie la finalul campaniei cele mai reușite articole sunt răsplătite, uneori chiar destul de substanțial, așa că aveți numai de câștigat.

Acestea fiind spuse, o campanie pentru bloggeri bine organizată este avantajoasă de ambele părți: organizatorii obțin ce își doresc, acest lucru fiind de obicei publicitatea, iar bloggeri care participă au parte de  o experiență interesantă și chiar o răsplată pe măsură.

Campanie de advertoriale

Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro, pentru o rezonanta maxima in Social Media & SEO. Privita ca un instrument de marketing, campania de advertoriale aduce avantaje foarte greu de ignorat intr-un mediu de afaceri in continua tranzitie.

Iti recomandam sa citesti:  Motive pentru care merită să organizezi campanii cu bloggeri

Call Now Button