11 moduri pentru a imbunatati SEO in 2017

11 moduri pentru a imbunatati SEO in 2017

Pentru a mentine un site usor accesibil pentru cei care fac cautari online, cele mai bune metode sunt de a efectua optimizarea corecta a acestuia pentru motoarele de cautare. Avand in vedere ca metodele de optimizare SEO se schimba constant, companiile cauta noi moduri pentru a imbunatati SEO si pentru a se adapta la noile reguli, aproape la fel de repede ca si schimbarile in algoritmii motoarelor de cautare.

Pe masura ce anul 2017 este in plina expansiune, companiile au ocazia sa revada tendintele sau schimbarile la care se pot astepta de la motoarele de cautare si algoritmii acestuia aflati in continua evolutie. In continuare, va prezentam o lista cu 11 moduri pentru a aborda SEO in aceasta perioada astfel incat sa imbunatatim performanta si vizibilitatea site-ului si sa obtinem rezultatele dorite.

1. Comutati la HTTP / 2

Unul dintre cele mai importante puncte  de imbunatatire SEO este dat de viteza paginii in Google. O intelegere a modului in care are loc comunicarea intre elementele retelei internet (prin intermediul protocoalelor www) are impact asupra vitezei de incarcare paginii este o necesitate pentru a fi eficient in optimizarea pentru motoarelor de cautare. Am folosit HTTP / 1.1 incepand cu 1999. HTTP / 2 este o versiunea semnificativ imbunatatita a protocolului HTTP / 1.1 si va incurajez sa cititi cu atentie despre acesta. Acest lucru va aduce o contributie dramatica la viteza paginii. 

2. Vizati mai putine derivate ale cuvintelor cheie

Cercetarea si directionarea cuvintelor cheie va continua sa se schimbe drastic in 2017 si dupa aceea. RankBrain incepe sa aiba un impact asupra clasamentelor. El intelege deja abrevierile, acronimele, pluralurile, sinonimele si chiar raspunsurile. Implicatiile pentru SEO sunt ca acum  trebuie sa fie vizate mai putine derivate ale cuvintelor cheie. Agentii de marketing care inteleg acest lucru stiu ca vor avea o plaja ingusta intr-un peisaj competitiv in continua crestere. 

3. Reviniti la elementele de baza

Google doreste sa fie relevant si scopul sau este acela de a furniza cel mai relevant site web pentru cautarea introdusa. Uitati de algoritmii SEO si urmati comportamentul consumatorului. Daca urmariti tendintele, observati ca acum consumatorii sunt mai indragostiti de videoclipuri si imagini scurte, deci indepartati textul voluminos. Dati consumatorului ceea ce doreste si lasati motoarele de cautare sa-si faca treaba. 

4. Utilizati Google ca un Bellwether

Google este standardul pentru SEO si nu se va schimba in curand. Asigurati-va ca va pastrati in top cu oricare din aceste actualizari ale lui Google. La ce sa te uiti acum? Continut mobil este pe primul loc. Acum cautarea s-a mutat cu atentia in primul rand pe dispozitivele mobile, astfel ca si continutul afisat pe telefonul dvs. mobil va avea precedent in crawlingul si clasarea motorului de cautare. 

5. Focusati-va pe experienta utilizatorului (UX)

Cu RankBrain si limbajele masina, motoarele de cautare au devenit mult mai inteligente in a determina ce inseamna un bun rezultat pentru afisare la cautare. Vechii factori de clasificare a cuvintelor cheie vechi exista in continuare, insa SEO si experienta utilizatorului trebuie sa se imbine astfel ca motoarele de cautare sa inceapa sa recompenseze site-urile care ofera o experienta excelenta pentru clienti si timpi de incarcare rapizi. In viitorul apropiat, site-urile optimizate pe baza cuvintelor-cheie vor incepe sa-si piarda avantajele in fata unui excelente experiente a utilizatorului.

6. Clarificati-va intentia dvs.

SEO nu mai este despre alegerea anumitor cuvinte cheie, ci despre clarificarea intentiei. Brand-urile trebuie sa se asigure ca si continutul lor online se bazeaza pe intentii clare si pe ceea ce vor sa gaseasca utilizatorii atunci cand cauta marca sau produsul lor. Marketingul pe canale transfrontaliere va deveni mai important in 2017 si va afecta viabilitatea SEO a paginilor unei companii. 

7. Angajati agentii SEO etice

Ca majoritatea formelor de inteligenta artificiala, RankBrain devine mai inteligent, deoarece identifica modele si penalizeaza acei actori lipsiti de scrupule care incearca sa pacaleasca Google. Este timpul sa angajati numai acele agentii de marketing SEO care lucreaza dupa principii etice si au rezultate SEO dovedite.

8. Imbunatatiti viteza site-ului si limitati erorile

In 2017, viteza site-ului va juca un rol si mai mare in SEO, dar in moduri diferite decat inainte. Dezvoltarea site-urilor in AMP, trecerea la https: // si alte modificari tehnice pot duce la probleme legate de server, cum ar fi redirectiile excesive, erorile 404 sau paginile orfane, care incetinesc viteza intregului site si distrug utilizabilitatea. Asigurati-va ca functiile site-ului functioneaza 100% dupa efectuarea unor astfel de modificari si faceti din aceasta o prioritate de varf. 

9. Treceti la indexarea mobila

In noiembrie 2016, Google a inceput sa utilizeze prima indexare mobila pentru continutul mobil pentru toate clasamentele de cautare. Strategiile SEO se vor indrepta catre dispozitivele mobile si o schimbare a prioritatilor SEO pentru a masura impactul actualizarilor algoritmului pe indexarea mobila. De asemenea, experienta de cautare pe mobil si intentia de cautare pe mobil vor deveni parametrii din ce in ce mai importanti. 

10. Obtineti backlink-uri de calitate

Unul dintre cei mai mari factori de clasificare SEO in afara site-ului este calitatea backlink-urilor – link-uri care fac referire la site-ul dvs (de pe alte site-uri web). In trecut, era vorba despre cantitate. Cu toate acestea, Google a prins rapid aceasta strategie si le-a modificat algoritmul, astfel incat acesta sa poata face diferenta intre un link de incredere si un link discutabil. Brand-urile trebuie sa se asigure ca backlink-urile lor provin din surse de inalta calitate.

11. Treceti de la productia de continut la biblioteca de continut

Frecventa continutului, noutatea si relevanta au fost recompensate anterior cu un excelent clasament. Nu mai este cazul. Utilizatorii motoarelor de cautare si motoarele de cautare incearca acum sa gaseasca continutul uimitor – o bucata de continut foarte bine cercetat, multi-media, care ofera o mare valoare. Companiile trebuie sa inceteze sa produca si sa concureze cu cea mai buna biblioteca de continut pentru a atrage si a pastra cei mai buni cititori. Biblioteca de continut este o banca de continut, adica o zona plina de resurse utile si valoroase pe care audienta dvs. o poate accesa usor.

Cum va poate ajuta Oblyo Digital Agency?

Echipa Oblyo Digital Agency va ofera o gama completa si complexa de servicii SEO, se ocupa de optimizarea site-ului, va ajuta in promovare, iar acolo unde este cazul, construieste totul de la zero. Toate acestea pentru a obtine o crestere a traficului organic catre site-ul dvs. 

Share this post

Lasă un răspuns