Cele 4 calități importante pe care trebuie să le aibă persoanele care creează conținut.

Cele 4 calități importante pe care trebuie să le aibă persoanele care creează conținut.

Importanța marketing-ului de conținut este foarte bine documentată. Potrivit unui raport al unei agenții ce se ocupă cu creere de conținut, 88% dintre comercianții B2B (business to business) utilizează strategii de marketing de conținut, cei din top au un trafic pe site de 7,8 ori mai mare decât cei din pozițile mai joase.

Investițiile în marketing-ul prin conținut își vor arăta efectul, persoanele care dedică mult timp acestui aspect având mult de câștigat.

Dar, în toată această vâltoare, un element cheie este trecut cu vederea, chiar cei care creează conținutul.

Știm ce face o strategie de marketing de conținut să fie câștigătoare, dar ce face câștigător un creator de conținut? Zahăr, condimentele și lucrurile frumoase?

Hai să spunem că este un pic mai complicat decât atât.

Oblyo Digital Agency te ajută să împaci strategia ce marketing de conținut cu creerea de conținut. Cum facem lucrul acesta? Prin ceea ce diferențiază un conținut de calitate de unul de mai slabă calitate.

Așa cum ziceam și în titlu, hai să vedem care sunt cele 4 calități importante ale marketing-ului de conținut:

Cum câștigă atenție și bani mărcile? Exact, prin conținutul promovat, printr-un conținut de calitate și la obiect.

Rețelele sociale, cum ar fi ”Facebook”, crează un mediu de descoperiere constată, iar alte companii le urmează exemplul.

Cu toate acestea, cu toate că informațiile pe diverse subiecte contează, vânzările se bazează pe un conținut de calitate. Consumatorii au nevoie de resurse, dar sunt și interesați de cum se vinde și crește produsul în mediul online.

O să fie dificil să concurezi urmând o singură startegie pe măsură ce cei mai mulți comercianți înțeleg nevoile secolului XXI în ceea ce privește calitatea conținutului. Conținutul de calitate contează foarte mult.

Din fericire, cei care se ocupă cu conținutul și cu urmărirea unor strategii pot înțelege ușor despre ce este vorba, ce să urmărească. Pe măsură ce marcile își schimbă strategiile de marketing în domeniul conținutului pentru a concura mai bine în mediul digital din ziua de astăzi, comercianții trebuie să își revizuiască valorile de creatori de conținut, precum și modul în care aceste valori se implementează.

Fie că închei contracte cu noi creatori de conținut, fie recalifici echipa existentă, iată patru calități pe care trebuie să le ai în vedere:

  1. Abordabil:

În absența interacțiunilor inter umane, conținutul le permite brandurilor să construiască relații puternice cu consumatorii. Acest lucru înseamnă că trebuie să avem un conținut pozitiv și familiar și să inspire același sentiment de legătură pe care l-am avea cu un prieten.

Același lucru este valabil și pentru design. Conținutul de design ar trebui să faciliteze experiențe ușoare și productive pentru utilizatori.


De exemplu, când planifică o nuntă, mirele și mireasa sunt foarte des asaltați cu anunțuri care oferă prea puține informații. În schimb, un site web care este prietenos cu utilizatorul, înțelege că nu acestea sunt lucrurile pe care le doresc cei doi când programează nunta. Mai degrabă, un infografic clar poate educa mai bine consumatorii cu privire la pregărirea pentru nuntă, într-un mod ușor de înțeles și plăcut.

La fel ca un prieten apropiat sau un membru al familiei, acest tip de conținut indică faptul că site-ul este aici pentru a ușura viața consumatorilor, în special în timpul unei astfel de ocazii.

Producerea conținutului pe care consumatorii îl consideră valoros necesită o înțelegere aprofundată a problemelor cu care se confruntă zilnic aceștia în comerț. Aici intervine empatia. Cei care creează conținut vor dori, în mod firesc, să învețe mai multe despre consumatori și să găsească soluțiile cele mai bune pentru a le rezolva problemele.

Se spune că liderii empatici reduc stresul în rândul angajaților, iar cei care scriu empatic pot face același lucru și pentru consumatori.

  1. Îndrăzneală:

Una dintre rersponsabilitățile principale ale celor care creează conținut este să încerce lururi noi, uneori înfricoșătoare. Trebuie să fie dispuși să-și asume riscuri într-o piață suprasaturată. Așa ieși în evidență.

Când sunt gestionate corect, riscurile vor aduce un câștig important. Dacă nu sunt urmărite niște strategii bune, vor aduce pagube. Trebuie să fie bine implementate în funcție și de situație.

Mai bine să dăm un exemplu ca să înțelegem mai bine situația de mai sus: să luăm în considerare mărcile ”Pepsi” și ”Heineken”: fiecare a lansat o campanie publicitară 2017 care a fost puternic legată de subiectele sociale populare, cum ar fi protestele, căsătoria între ambele sexe, egalitatea și multe altele. În timp ce strategia de marketing a Heineken a fost bine primită (oamenii diferiți în concepte se pot înțelege alături de ”băutura diplomației”- Heineken), Pepsi a provocat o mare vâlvă prin parteneriatul său cu celebritatea, Kendall Jenner (Kendall Jenner aduce protestatarii și poliția împreună la o doză de băutră răcoritoare). 

Astfel de reacții din partea publicului nu ar trebui să sperie campaniile de marketing îndrăznețe, dar este și un moment important de a verifica strategia când se pun în practică idei de maeketing/ publicitate netestate.

Din fericire, programele care analizează datele minimalizează riscul unei pierderi, punând accent pe ceea ce le place consumatorilor, cât și pe ceea ce nu le place. În timp ce software-ul intuitiv ajută brandurile să funcționeze bazându-se pe date, comercianții sunt în cele din urmă responsabili pentru implementarea soluțiilor și pentru implementarea în lumea reală a datelor statistice.

  1. Creativitate:

În următorii cinci ani, creativitatea va deveni cea mai importantă calitate. Cu cât brandurile vor să se diferențieze unele de altele, creativitatea o să fie un element diferențiator când se creează conținut. Nu mai poți să preiei o ideie deja aplicată.

Creativitatea poate ajuta mărcile să câștige interesul consumtorilor.

Să luăm ca exemplu ”Airbnb”, a cărei recentă campanie ”Live There” ( trăiește acolo) a schimbat ceea ce înseamnă a fi turist. În timp ce reclamele promovează anunțurile Airbnb, acesta este un obiectiv secundar pentru mesajul principal al campaniei – dacă sunteți un turist nu înseamnă că trebuie să trăiți ca unul, ci ca un locuitor. Într-un scurt videoclip, Airbnb atrage rapid atenția și interesul spectatorilor și îi lasă să se întrebe cum îi poate ajuta compania de turism să își planifice următoarea călătorie.

Dar, creativitatea nu trebuie forțată. Este important ca cei care creează conținutul să lucreze cu plăcere în procesul de creere, proiectare și scriere.

Crearea pur și simplu de dragul creării nu rezolvă probleme reale. Mai degrabă, atunci când propria creativitate a unui marketer este aplicată unei nevoi de afaceri identificate sau așteptărilor consumatorului, conținutul rezultat se citește mai atent și convingător.

  1. Cunoaștere:

Cunoașterea este împărțită în două etape. Marketing-ul de top trebuie să țină cont de:

  • cunoașterea industriei și a celor mai bune practici.

  • Să ai o dorință de a învăța mereu.

Învățarea constantă nu numai că ține la curent comercianții cu privire la noile strategii și soluții, dar comunică și consumatorilor că un brand se străduiește mereu să-și îmbunătățească experiența. Întreprinzătorii cu apetit pentru înțelegerea modului în care consumatorii caută și consumă conținutul, precum și ce tipuri de conținut rezonează cel mai bine, se vor dovedi de neprețuit în construirea și menținerea unor relații puternice cu cumpărătorii.

Ca un bonus, consumatorii au 131% mai multe șanse să cumpere de la branduri imediat după consumarea conținutului educațional în stadiu incipient.

De exemplu, un dealer auto poate creea o atracție a consumatorului către marca respectivă prin furnizarea de conținut educațional cu privire la modul de efectuare a întreținerii mașinii, cum ar fi schimbarea lichidului de prabriz. Această experiență nu face ca afacerea să crească imediat, dar compania va fi în mintea consumatorilor când o să fie nevoie de servicii mai complexe la mașină.

Concluzii:

Pe măcură ce mărcile încep să acorde atenție acestor valori, vor realiza că nu există o singură strategie care să face un conținut de top, ci este un amestec de mai multe.

Cunoașterea și abordarea pentru a crește marca, nu a stagna.

Creativitatea și îndrăzneala, ca să nu fie plictisitor.

Aceste lucruri produc conținut care transformă brand-urile în prieteni, nu în organizații impersonale, distante, care să aibă un singur obiectiv- profitul. Sigur că acesta este obiectivul, dar ar trebui să fie pe planul secund. Conținutul de calitate și experiențele transmise aduc profitul. Trebuie să creezi o echipă care să aducă un conținut de calitate, experiențe de neuitat pentru consumatori.

La Oblyo Digital Agency te așteptăm cu drag pentru a creea conținut de calitate, cât și experiențe digitale de neuitat pentru consumatorii tăi.

Share this post

Lasă un răspuns