Blog

December 2016

Link building-ul este marketing (specializat)

Editorialistul Andrew Dennis explică cum link building-ul este construit pe aceleași principii fundamentale ca marketing-ul efectiv: prin intermediul cercetării, promovării strategice, prin efort susținut și mesaje atent create.

Principiile care se aplică unui marketing bun sunt aceleași principii care se aplică unui link building bun. Procesul care asigură link-urile trebuie să fie unic și să se bazeze pe marketing-ul tradițional.

Unii cred că link building este un proiectil magic pentru SEO, sau un fel de robinet de trafic pe care ei […]

November 2016

Strategii SEO Last-Minute pentru perioada sarbatorilor de iarna

Ai tot amanat sa folosesti strategii SEO pentru perioada sarbatorilor de iarna din 2016?
Daca este prea tarziu sa folosesti cuvinte cheie cu buget mare, Cristian Ionita iti arata cateva tactici pe care le poti utiliza pentru a castiga pe partea de SEO si in acest sezon. Deci, ai amanat pana la mijlocul lunii noiembrie, iar acum te lupti sa gasesti o modalitate de a impulsiona traficul de cautare organica pentru perioada sarbatorilor. Chiar daca acesta este, probabil, momentul ideal pentru planificarea […]

Ce este SEO?

SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization (optimizarea pentru motoarele de cautare) si consta in optimizarea site-urilor astfel incat sa atinga o pozitie cat mai inalta in rezultatele cautarilor pe Google – sau alte motoare de cautare. SEO se centreaza pe rezultatele cautarilor organice (neplatite). Mai jos vrem sa raspundem la intrebarea „Ce este SEO?”, explicand cum facem noi SEO la Oblyo Digital Agency.
Algoritmul Google
Pentru a face ca paginile web sa apara printre primele rezultate ale motoarelor de cautare, […]

SEO si content marketing merg mana in mana

Intre SEO si marketingul prin continut exista o stransa legatura. Atunci cand ambele sunt perfectate de catre profesionisti, succesul este aproape garantat. De fapt, activitatile de SEO trebuie vazute ca un mod de a consolida activitatile specifice marketingului prin continut. Acest tip de abordare poate face diferenta dintre succes si ratare.

SEO nu inseamna numai cuvinte sau expresii cheie, iar marketingul prin continut e mai mult decat un text publicat online si scris in jurul cat mai multor cuvinte cheie […]

Oblyo Digital Agency și optimizarea Seo

De unde vine termenul de optimizare Seo (Search Engine Optimization)? Primele motoare de căutare au apărut la începutul anilor 90 și până a apărut Google în 1996, s-au creat multe, printre care și Yahoo. Atunci a început boom-ul paginilor web și oamenii și-au dat seama că pot câștiga bani datorită lor. Atunci au ajuns la concluzia că trebuie să atragă trafic. Și care este cea mai bună modalitate de a atrage trafic? Bineînțeles, motoarele de căutare. În acel moment […]

October 2016

Servicii optimizare seo

In prezent, fara serviciile de optimizare seo, un site pur si simplu „nu exista”. Marele Google nu-l vede, nu-l baga in seama. Iar asta este echivalent cu condamnarea la… moarte. Se afla, cum ar veni, la perfieria on-lineului, acolo unde este pustiu si rareori mai trece cineva sa ridice colbul asternut pe siteurile pentru care SEO tine (inca) de domeniul SF-ului. Deci, ne-am lamurit, Google si serviciile de optimizare seo sunt cruciale. Dar hai sa vedem de ce si […]

Primii pasi in on-line

In prezent, blogosfera romaneasca este extrem de variata si de generoasa. Daca adaugam si nenumaratele platforme, site-uri si micro-site-uri, avem deja imaginea completa a lumii virtuale de limba romana. O lume aflata in continua interactiune, o lume in care fiecare are locul si, poate, rolul sau, insa o lume intre ale carei elite nu se poate ajunge chiar asa de usor, cat ai bate din plame. De fapt, trebuie sa bati mult, insa nu din palme, ci din taste… […]

August 2016

Avantaje ale advertorialelor

Însuşi David Ogilvy scria că dacă reclama seamănă cu paginile de editorial ale publicaţiei în care ea apare – şi asta e valabil şi pentru on-line, aş adăuga eu – va fi citită de şase ori mai mult. Cu alte cuvinte, reclama „tradiţională” nu mai reprezintă azi singura opţiune pentru advertiseri de a-şi promova produsele. Mai cu seamă de când ne-am mutat cu toţii în on-line, iar campaniile şi bugetele destinate canalelor de comunicare digitale sunt tot mai consistente.

Dintre […]

July 2016

De ce este important să ai o strategie puternică de SEO

Dacă întrebi 10 persoane despre SEO, probabil vei obține 10 răspunsuri diferite. Practic, totul depinde de ceea ce încerci să realizezi cu site-ul tău deoarece este o luptă să ajungi printre primii când la ora actuală, există atât de multe site-uri care oferă un conținut de calitate. Pentru a te asigura că site-ul tău se află pe prima pagină a motoarelor de căutare și va fi accesat, trebuie mai întâi să știi de ce este important să ai o […]