Blog

April 2018

Top 12 motive pentru care fiecare afacere are nevoie de SEO

Multe branduri si afaceri știu (sau cred că știu) că au nevoie de servicii SEO pentru proprietățiile digitale ale acestui serviciu și beneficiile pe care le vor avea după ce o campanie SEO a fost implementată pentru ei.

SEO-ul per ansamblu, va îmbunătății vizibilitatea site-ului și găsirea acestuia în motoarele de căutare, dar ce alte beneficii oferă? De ce este SEO-ul atât de important?

Aceste 12 motive pe care le vom enumera mai jos, vă vor oferi puțin mai multă claritate […]

Formula câștigătoare pentru crearea de conținut B2B

În ziua de astăzi trebuie să sapi adânc până ai să găsești un brand care să nu aibă un blog atașat site-ului său și care să nu aibă un minimum de conținut.

Suprasaturația a devenit o realitate din ce în ce mai vizibilă în rândul marketerilor, aceștia întâmpinând probleme în a obține conținut de marketing de succes.

Anul acesta Content Marketing Institute B2B a creat un raport în care este prezent un procent de 76% în rândul brandurilor ce spun că […]

Importanța PR-ului pentru SEO – 11 Metode pentru a obține acoperire

Majoritatea oamenilor știu că SEO-ul nu mai stă pe cont propriu, izolat. Trebuie să lucrați ca parte a unei abordări de marketing mai ample, cu alte canale care influențează succesul pe care îl aveți în căutare.

Acestea ar putea fi fie PPC, marketing prin email, platforme social media sau promotii și reclame offline.

Dar suntem de părere că mai puternică decât oricare dintre acestea este PR-ul, cu impactul pe care un PR bun îl poate avea asupra performanței dumneavoastră. SEO-ul fiind […]

March 2018

Google interzice reclamele AdWords pentru criptomonede.

Google dorește să interzică toate anunțurile AdWords care au orice legătură cu criptomonedele începând cu Iunie 2018. Acesta cuprinde schimburile valutare legate de criptomonede, cât și paginile care oferă informații despre tranzacționări.

AdWords (servicul financiar) a fost actualizat pentru a refecta această schimbare, după cum urmează: ”Anunțurile pentru următoarele produse nu vor mai putea fi difuzate: – criptomonedele și conținutul asociat (inclusiv ofertele de monede, schimburile valutare, sfatuuri privind tranzacționarea prin aceste monede)”.

Această mutare din partea Google a venit ca […]

Google a confirmat actualizarea algoritmului său ce a avut loc de curând.

Așa cum scriam într-un articol mai din urmă, actualizările Google au un impact important asupra SEO, mai ales în ceea ce privește clasarea site-ului.
Google a confirmat ca a fost actualizat algoritmul de bază. Acesta este tipul de actualizare ce are loc de mai multe ori pe an, spune Google, care ar putea aduce una sau mai multe modificări în răspunsurile căutate.
 Din păcate Google nu a prezentat foarte clar care sunt, în detaliu, modificările implementate- ar putea fi orice, de […]

Google poate depista conținutul duplicat înainte de indexare

 

John Mueller de la Google a dezvăluit pentru webmasteri în această săptămână că Googlebot este capabil să recunoască conținutul duplicat înainte de a fi accesat prin indexare.

A fost adresată o întrebare de către un proprietar al unui site, dacă și când Google ar considera o versiune franceză a unei pagini ca fiind un duplicat al versiunii în limba engleză.

Poate Google să determine când mai multe pagini au același conținut în diferite limbi? Dacă da, cum este văzut rezultatul în […]

Google lucrează la integrarea beneficiilor AMP în viitoarele standarde web

 

Standardizarea va permite site-urilor să implementeze – și să beneficieze-de funcții AMP fără a adopta intreaga construcție.

Google continuă să facă investiții majore în îmbunătățirea performanței și a experienței pe care o au utilizatorii. Acest lucru s-a implementat inițial prin structura AMP, ce a fost prima dată lansată în 2015, dezvoltată, promovată și integrată în platformele de publicare încă de atunci.

Inițial privit ca un alt format de proprietate (chiar dacă este o sursă deschisă), pe lângă faptul că oferă doar […]

Întrebarea Nofollow: Cât de mult credit obțin link-urile nofollow ?

Link-urile rămân la fel de importante pentru un SEO de succes, acum mai mult ca niciodată.

Dacă nu ar fi profesioniștii SEO, cine ar putea să se ocupe de modul în care link-urile ajută navigarea în infinitatea internetului, permițând noi modele de implicare socială și comercială?

Profesioniștii SEO înțeleg importanța fiecărui link, dar tot ei realizează faptul că nu toate link-urile sunt create în mod egal.

Având în ”trusă” link-urile interne, externe și backlink-urile, suntem conștienți că doar o combinație corectă a […]

5 greșeli prostești pe care oamenii deștepti le fac

 
Greșelile se întâmplă.
Nu are importanță dacă ești un începător în optimizarea pentru motoarele de căutare, (SEO), sau ai o grămadă de ani de experiență.

Unii dintre cei mai deștepți oameni pe care i-am cunoscut din industria SEO au făcut și ei la rândul lor greșeli prostești.

Să stabilim un lucru de la început: a face greșeli nu înseamnă că ești prost.

Iar greșelile prostești nu sunt o reflcție a practicantului de SEO.

 
Toată lumea greșeste.
 

Cu toții pornim de la zero.

 
De ce sunt atât […]

Cum se face un audit de conținut?

Ultima verificare!

Când a fost ultima dată când ai facut un audit al conținutului?

Nu îți amintești?

Nu ești singurul.

Majoritatea creatorilor de conținut sunt concentrați pe crearea de conținut nou, încât uită să verifice conținutul deja existent.

Iata câteva motive pentru care trebuie să îți verifici conținutul:

Obiective: Conținutul vostru își atinge obiectivele dorite? Obțineți ROI din conținutul pe care l-ați produs? Nu veți știi dacă nu măsurați performanța conținutului și îl veți urmări prin audituri regulate.

Durata de viață: Continutul tău poate […]

 

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?