Vrei să ai un rating mare, site-uri care să facă trimitere la link-urile tale? Scrie conținut de bună calitate.

Vrei să ai un rating mare, site-uri care să facă trimitere la link-urile tale? Scrie conținut de bună calitate.

Înainte, să îți spun o poveste despre cum să ajungi în top legată de succes și de noroc. Nu lăsa pe seama norocului. Ce zicea jucătorul de golf Gary Player când a fost întrebat despre succes, după ce câștigase un mare turneu: Reporterul întreabă:”-Felicitări, Gary! Mulți oameni din lume spun că ești cel mai norocos jucător de golf din lume. Care este secretul tău?” G.P: ”- Secretul meu este mult antrenament, multă pregătire și multă perseverență”. Reporterul-”Nu, mă refeream la norocul pe care îl ai atunci când joci, când îți intră toate…”. Gary răspunde: ”O să îți spun secretul. Știi care este? Este foarte ciudat. Cu cât mă pregătesc mai mult, cu cât mă antrenez mai mult pentru meciuri, cu atât mai norocos am devenit.”

Cu cât pregătești un conținut de calitate, cu atât cres șansele să ajungi în topul rezultatelor Google.

Mereu căutăm modalități de a ajunge cât mai sus în căutările Google. Vrem să creștem și să avem clienți. Vrem să găsim modalități prin care site-urile noastre sau ale cliențiilor să ajungă în top.

Am vorbit despre direcționarea traficului către un site prin tehnici de optimizare a motoarelor de căutare- White hat link building- cum ar fi o legătură relevantă cu alte conținuturi relevante de pe alte site-uri. Aceste legături duc la îmbunătățirea clasamentului site-ului web în rândul motoarelor de căutare, cum ar fi ”Google” prin trafic organic, care sporește experiența utilizatorilor prin îmbunătățirea calității conținutului, lărgirea domeniului de aplicare prin legături relevante… și tot așa.

Artocolul lui Ahrefs https://ahrefs.com/blog/white-hat-link-building-expert-roundup/ a fost foarte popular în 2015. Avea dreptate.

Era vorba despre realizarea unui conținut foarte bun și apoi despre desfășurarea unei campanii de informare.

Vei obține link-uri prin găsirea persoanelor care au puterea de a influența- persoanele cu blog-uri relevante și la obiect cu conținutul tău.

Deci, ce este diferit astăzi? A desăvârșit cineva această metodă?

Articolul se referă la sfaturile celor 90 de specialiști în SEO cu privire la felurile în care îți construiești legăturile. Esența este- ”conținutul este regele”. Aceasta pare singura constantă.

Au cele mai bune căi de a obține link-uri?

De-a lungul articolului de mai sus, toată lumea a dat sfaturi legate de:

  • realizarea de campanii pentru legături între site-uri.
  • scrieri pentru a merge mai departe.
  • Idei pentru mobilizare.
  • Cum se scrie conținutul.
  • Cum se face cercetarea pentru conținutul scris.

Este un rezumat al articolului din blog-ul de mai sus. Cel mai interesant lucru este că, dacă te uiți la sfaturile populare azi, este cam la fel. Scrie un articol foarte interesant și bun și apoi fă legături cu site-ul tău prin alte site-uri.

Dacă este acesta un lucru constant, atunci de ce nu am putut desăvârși acest proces și l-am diminuat?

Adevărata întrebare la care nu am primit un răspuns.

Dacă poți scrie, publica și promova un conținut uimitor, atunci ești blogger. Așa este?

Nu ar avea sens să studiezi, urmărești și alți bloggeri, nu?

Să revenim puțin la ideea de mai sus.

Întrebarea care a ieșit în evidență a fost modul de a cântări modelele pe care toată lumea le punea în scenă. Au fost idei uimitoare despre care se vorbește și azi. Utilizează aceste practici de mai sus pentru fiecare articol de pe blog. Apoi, mergi mai departe și construiește o audiență care să ”iubească” și ”să-i placă punctul tău de vedere” în cele scrise.

Dacă acestea sunt cele mai bune idei, atunci cum le îmbunătățești?

Motivul pentru care ideile încă funcționează este tocmai faptul că încă mai este loc de îmbunătățire. Ele nu sunt reproductibile fără o marcă cunoscută sau o persoană recunoscută.

Tehnicile riscante de optimizare SEO nu pot produce conținut de calitate. Este atât de simplu.

Google a defalcat capacitatea de a clasifica în mod consecvent conținutul rău. Ignoră spam-ul. Știe dacă este unic conținutul tău și dacă acoperă un domeniu temeinic prin cuvinte cheie semantice.

Problema este că majoritatea oamenilor nu poate implementa pe deplin sfaturile oferite în acel blog. Mulți nu au credibilitate ca scriitor sau ca lider de idei.

Toți cei din din lista aceea de 90 de SEO au făcut acel lucru pentru ei. Fie erau blogg-eri, imaginea unui brand, o persoană cu credibilitate, o autoritate într-un domeniu.

Poți urma sfatul dat de John Rampton, editorialist la Search Engine Journal. El folosește o mulțime de date analitice pe care le adună și le pune la dispoziția celor interesați.

Conduc sondaje și adun statistici pentru a crea date atractive pentru jurnaliști . Află care este publicația majoră pe care vrei să te focusezi, colectează date despre utilizatorii tăi, la care ar dori să se raporteze și să le găsească interesante.

Datele sunt lucruri pe care oamenii nu ți le pot lua niciodată și este interesant dacă le potrivești bine. Poți folosi programe sofware ca ”Survey Monkey”.

Colectează datele și fă-le cât mai atrăgătoare vizual. Apoi, pune un articol scris despre acest lucru pe site-ul tău și al lor. Funcționează de cele mai multe ori.

Pe cine poți atrage?

Dacă ești un scriitor cu zeci de articole pe site-uri influente, poți atrage multă lume. Dacă vrei să părăsești blog-ul tău și să publici primul articol pe un site influent, atunci ai destul de puține opțiuni.

Deci, cum poți câștiga mai multe legături?

Măsurarea cu instrumente- este posibilă?

Conținutul trebuie să fie uimitor. Nu poți măsura un proces care se bazează doar pe idei bine gândite.

Iei aceste idei, apoi le transformi într-o poveste. Acesta este esența. Articolul trebuie să fie lung și temeinic.

Lungimea articolului tău influențează șansele tale de a ajunge pe prima pagină pe Google.

Backlinko (care se ocupă cu optimizările SEO) a analizat peste un milion de rezultate de căutare. Și-au dat seama de multe lucruri, dar singurul lucru care le-a ieșit în evidență a fost cel legat de lungimea articolului.

Deci, evident, nu poți folosi nici un instrument pentru a produce conținutul. Cu toate acestea, poți utiliza instrumentele pentru a accelera găsirea de idei, precum și oportunități de acces și articole pentru clienți.

Ce poți face pentru a reproduce sfaturile celor mai importanți din domeniul SEO?

Link-urile contează mult mai mult decât orice alt ceva.

Pagina de pe care provine link-ul este mai importantă decât proveniența link-ului. O pagină foarte cunoscută este mai bună decât un conținut nou.

Deoarece link-ul (de la un articol nou) devine mai vechi, contează puterea paginii.

Ar trebui să gândești și să te antrenezi ca un blogg-er.

Oricât de ciudat ar părea, cu cât înveți să scrii mai bine și să te promovezi, o să devii un SEO foarte bun. Cei de top folosesc anumite secrete. Unul dintre aceste secrete este abilitatea uimitoare de a creea titluri ”șoc” care au foarte multe accesări. Mereu este ceva nou de învățat.

Vrei să afli cum arată un conținut de calitate?

Poți consulta mai multe site-uri de succes.

Acum, dacă scrii și atragi publicul ca un blog-er, poți să îți dezvolți legăturile cu site-urile importante (ca link-urile tale să atragă mai mulți utilizatori). Cu cât ai articole mai de calitate, și sunt publicate, citate, de site-uri mari, cu atât succesul crește. Este ca un bulgăre de zăpadă.

Cum devii campion în a creea legături.

Dacă vrei să creezi legături de înaltă calitate, învață să faci conținut de calitate. Învață cum să termini la timp un articol. Începe să creezi conținut și să îl publici.

După aceea, ajungi la alte bloguri din domeniu. Găsește locurile unde publicul tău se adună online. Captivează-l.

Ia cursuri de compoziție literară. Există foarte multe cursuri despre cum să îți îmbunătățești abilitățile. Numai să urmezi sfaturile potrivite, altfel ai o cale foarte lungă în a te îmbunătăți.

Cel mai bun lucru care ți se poate întâmpla.

Un lucru de luat în calcul este acela de a avea editori. Chiar dacă crezi că un articol scris de tine este foarte bun, totul depinde și de cât de lung este, ce limbaj folosești. Cu cât vei scrie mai multe articole, cu atât devii mai bun.

Dacă ajungi să publici pe site-uri mari, credibilitatea ta va crește mult. Chiar vei avea și câțiva ”urmăritori” (fallowers). Găsește pe cineva care să corecteze la nevoie articolul.

Ce să fac dacă nu prea am talent la scris?

Poți angaja un scriitor, cineva care să scrie articolele.

Vrei ca cineva să devina fața blogului. Cu cât persoana poate creea mai mult conținut personal, cu atât este mai eficientă construirea de legături.

Trebuie să faci mai mult în a promova și scrie pe alte blog-uri decât pe/ în al tău. Nu înseamnă că o să ajungi să îți neglijezi blog-ul. Vei avea nevoie de mai multe articole pe zi, care să fie promovate și incluse în alte blog-uri. Este un proces care necesită multă muncă și forță de muncă.

Probabil că te întrebi, ”Îmi pot permite să angajez un scriitor cu normă întreagă”? O întrebare mai bună, pe baza rezultatelor din ultimii ani, este ”Cine nu își poate perimite?”

Serios. Google pune rezultatele căutărilor după valoarea lor. Dacă nu ai o doză constantă de articole de bună calitate și legături cu alte site-uri vei cădea în lista Google.

 

 

Share this post

Lasă un răspuns