5 motive pentru care afacerea ta pierde daca nu foloseste Google AdWords

5 motive pentru care afacerea ta pierde daca nu foloseste Google AdWords

Lumea marketingului s-a schimbat dramatic in ultimii ani, iar Google AdWords este una dintre platformele care creeaza aceasta schimbare. Google Adwords este, la ora actuala, una dintre cele mai eficiente metode de publicitate online platita. 

Daca este implementata corect, o campanie Google Adwords poate aduce succesul unei companii intr-o perioada scurta de timp, fie ca este o afacere in faza de start-up, o companie medie sau o organizatie foarte mare. 

Toate aceste afaceri au un lucru in comun.

Ele doresc sa profite de numarul mare de oameni care cauta informatii, produse si servicii online. Atunci cand este folosit in mod corespunzator, Google AdWords are potentialul de a trimite un numar mare de persoane care doresc exact ceea ce ai de oferit prin afacerea ta.

Google AdWords este unul dintre cele mai puternice instrumente de publicitate create vreodata. Gestioneaza milioane de cautari efectuate zilnic de catre utilizatorii de internet si, prin intermediul unei platforme dedicate, ofera proprietarilor de afaceri oportunitatea unica de a converti multe dintre acesti persoane in clienti si consumatori fideli.

Acestea sunt principalele motive pentru care ar trebui sa utilizezi Google AdWords. Daca in prezent nu folosesti instrumentul Google AdWords sau nu-l utilizezi la intregul sau potential, ar trebui sa reconsideri – la modul cel mai serios – aceasta pozitie. Sa analizam, in continuare, ce pierzi in afacerea ta si care sunt efectele negative potentiale daca alegi sa nu iti faci publicitate cu Google Adwords.

1. Clienti si cota de piata

Google Analytics este unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pentru generarea de prospecti. Daca campaniile Google Adwords sunt configurate in mod corespunzator, acestea au potentialul de a trimite potentialii clienti catre site-ul tau web, magazinul online, formularul de inscriere sau alte formulare si programe care se gasesc pe site-ul tau.

Google AdWords iti permite sa iti concentrezi atentia doar asupra persoanelor care cauta ceea ce ai de oferit prin intermediul produselor si serviciilor din afacerea ta. Concret, aceasta inseamna ca vei putea sa iti perfectionezi continuu cercetarile, astfel incat numai acele persoane care doresc sa cumpere produsele sau serviciile tale vor fi trimise pe site-ul tau.

In acest fel, platesti publicitate doar pentru grupul tinta caruia te adresezi si nu unui grup oarecare.

2. Campanii personalizate si controlul bugetelor

Oricine utilizeaza regulat Google AdWords va spune imediat ca este o platforma de marketing extrem de flexibila si este potrivita pentru toate tipurile si dimensiunile de companii. De asemenea, este compatibila cu o gama larga de alte platforme de marketing si sisteme software. De exemplu, poti descarca datele din campania Google Adwords si le poti analiza utilizand foi de calcul Excel.

Campaniile pot fi usor personalizate pentru a te concentra pe anumiti utilizatori online. Poti viza persoane din diferite locatii, persoane care utilizeaza dispozitive diferite si persoane de pe diferite site-uri web detinute de Google, cum ar fi motorul de cautare Google, YouTube si alte site-uri in care apar anunturile Google.

Bugetele pot fi, de asemenea, stabilite in functie de suma pe care esti dispus sa o cheltui pentru acest tip de publicitate. Printre exemple se numara stabilirea bugetelor zilnice si limitele sumelor pe care esti dispus sa le aloci pentru clicurile pentru anumite cuvinte cheie.

3. Rentabilitate ridicata a investitiilor

Afacerile care aleg sa isi faca publicitate folosind sistemul Google Adwords obtin o rentabilitate ridicata a investitiilor. Spre deosebire de alte strategii de marketing, aici platesti doar pentru anunturile pe care oamenii fac clic. Odata ce optimizezi campaniile Google AdWords, poti obtine o rentabilitate ridicata a investitiei, care este posibil sa nu fie posibila cu alte strategii de marketing.

Pentru a obtine o imagine mai clara a ceea ce va va ofera cele mai bune rezultate, trebuie sa testezi si sa urmaresti continuu campaniile. Google AdWords este perfect pentru acest lucru, deoarece este transparent si informatiile de care ai nevoie sunt disponibile imediat.

Cu toate acestea, este nevoie de timp si trebuie sa afli ce abordare ti se potriveste tie si afacerii tale. Cand gasesti segmente ale campaniei publicitare care ofera o rentabilitate buna a investitiei, trebuie sa iti concentrezi eforturile si bugetul pe aceste domenii.

Daca o campanie sau parti ale unei campanii te va costa bani, renunta la ele. Utilizeaza banii pe care ii salvezi pe campanii care iti aduc succes si pe care le poti lansa ulterior.

4. Rezultate rapide si transparente

Platforma iti ofera rezultate si rapoarte ale campaniilor tale extrem de repede, imediat ce acestea au fost difuzate, iar acest lucru face ca Google AdWords sa fie un sistem extrem de transparent, care nu cere prea multe pentru a-l intelege.

Este usor sa analizezi progresele inregistrate de campaniile tale AdWords, deoarece tabloul de bord iti ofera toate informatiile referitoare la fiecare campanie, cum ar fi anunturile pe care s-a dat clic, cuvintele cheie introduse de vizitatorii site-ului, costul clicurilor si multe altele.

5. Informatii relevante din nisa ta afaceri

Cu Google Adwords, proprietarii de afaceri obtin mai multe informatii relevante din piata lor de afaceri. Este important sa poti ajunge in mintea clientilor tai ideali. Intelegerea publicului tau tinta face sa fie mult mai usor modul in care te vei ocupati de clienti si vei afla ce isi doresc.

Metodele traditionale, cum ar fi chestionarele si interviurile, produc doar rezultate limitate. Google AdWords furnizeaza informatii despre obiceiurile si dorintele clientilor, date pe care proprietarii de afaceri din generatiile anterioare nu puteau decat sa le viseze.

Cuvintele cheie pe care le utilizeaza prospectii si consumatorii pentru a gasi site-ul tau, locatia, dispozitivele pe care le utilizeaza, orele si zilele cand fac cautari si alte informatii obtinute prin Google AdWords pot fi extrem de valoroase.

Aceste informatii pot fi folosite pentru a oferi produse si servicii mai bune. De asemenea, poti sa iti perfectionezi si eficientizezi eforturile de marketing, astfel incat sa nu risti sa dai bani pentru publicitate catre oamenii care nu sunt interesati de ceea ce ai de oferit.

Castiga facand publicitate Google Adwords

Daca nu cunosti modul in care functioneaza aceasta platforma, s-ar putea sa te simti dezarmat si sa renunti la publicitatea online prin Google AdWords, ignorand faptul ca mai mult pierzi in acest mod. Cu toate acestea, daca te informezi si apelezi la serviciile expertilor in Google Ads, recompensele pe care le poti obtine pentru afacerea ta sunt uriase. 

Aici, la Oblyo Digital Agency, iti oferim atat servicii profesionale de optimizare SEO, cat si campanii Google Adwords, pentru a te ajuta sa iti pozitionezi website-ul in topul rezultatelor motoarelor de cautare si pentru a atrage un numar tot mai mare de potentiali clienti interesati de produsele si serviciile din afacerea ta.

Citeste si...  12 moduri in care pierzi daca nu ai un site pus la punct
Citeste si...  Care sunt efectele negative ale unui website neoptimizat SEO?
Citeste si...  7 moduri prin care pierzi daca site-ul tau nu este optimizat SEO
Citeste si...  AdWords vs SEO - Care este cea mai buna alegere pentru marketing?

 

Share this post

Lasă un răspuns