4 motive pentru care merita sa platesti pentru servicii SEO de calitate

4 motive pentru care merita sa platesti pentru servicii SEO de calitate

Sa ne intelegem de la inceput: serviciile SEO sunt scumpe. O simpla cautare rapida in Google dupa expresia “servicii optimizare SEO” iti va da o lista de rezultate cu oferte variate avand preturi intre 5000 de euro si 50 de euro pe luna. 

Cu siguranta, te intrebi de unde provine aceasta diferenta uriasa in materie de preturi? Cum sa alegi un furnizor de servicii SEO de calitate astfel incat sa fie sigura si eficienta pe termen lung?

Exista trei tipuri diferite de furnizori de SEO:

1. Agentii experimentate in servicii SEO

Aceste companii au un interes real in construirea unei relatii de afaceri pe termen lung cu brandurile cu care lucreaza si, de aceea, se vor focusa pe livrarea unor servicii SEO care sa fie rentabile din punct de vedere al investitiei. In acest sens, iti vor oferi o multime de date analitice si rezultate masurabile, precum si posibilitatea de monitorizare a conversiilor astfel incat sa detii controlul asupra costurilor pentru a lua cele mai potrivite decizii pentru afacerea ta.

2. Agentii de marketing care nu stiu SEO

Exista o multime de firme de servicii SEO care externalizeaza tot ceea ce fac. Din moment ce acestea ofera servicii SEO prin intermediul furnizorilor si nu fac activitatea propriu-zisa, de multe ori serviciile SEO livrate nu sunt de cea mai buna calitate si sunt lipsite de profesionalism.

3. Agentii SEO care urmaresc doar sa colecteze bani

Acestea sunt firmele de servicii SEO care iti vor spune tot ceea ce vrei sa auzi. Doresti sa fii numarul unu pe Google pentru cuvantul cheie “optimizare SEO” in termen de 72 de ore? Nici o problema! Iar in cazul in care platesti acum, primesti chiar si un bonus gratuit.

Directorii generali si proprietarii de afaceri care nu sunt familiarizati cu ce inseamna optimizare SEO si care se vor concentra exclusiv pe pret, vor fi primii care se vor arde. Pe termen lung, aceasta va costa compania mult mai mult decat in cazul in care ar fi ales de la inceput o agentie experimentata in servicii SEO.

Iata si care sunt cele patru motive pentru care serviciile SEO oferite de amatori sunt mai scumpe decat serviciile SEO profesionale.

1. Analiza link-urilor unui site nu este ieftina

Daca ne gandim la un site slab performant ca la o masina care nu functioneaza bine, intrebarea principala este: Cum o putem repara? 

In primul rand, ai nevoie sa afli ce se intampla si pentru asta te uiti sub capota. O analiza a link-urilor unui site implica inspectarea tuturor link-urilor catre site-ul web si identificarea celor toxice. Exista mai multe solutii automate de software de pe piata, dar acestea nu sunt intotdeauna corecte si complete.

Un audit aprofundat trebuie sa fie facut manual si de cineva care intelege SEO si stie ce sa caute. Este un proces foarte obositor si necesita o activitate intensiva din partea specialistilor SEO, motiv pentru care unele agentii percep mai multe mii de dolari pentru a efectua un audit SEO de calitate la nivel de site. 

2. Curatarea completa a link-urilor este chiar si mai scumpa

In cazul in care auditul link-urilor identifica un numar mare de link-uri toxice, acestea trebuie sa fie eliminate. Google permite webmasterilor sa dezavueze backlink-urile care sunt considerate a fi daunatoare si in afara controlului acestora. 

Totusi, nu este chiar atat de simplu. Pentru a avea o sansa pentru a redobandii o pozitie solida in clasament este necesara eliminarea manuala a legaturilor. Acesta este un proces consumator de foarte mult timp si este si motivul pentru care unele agentii de SEO percep tarife ridicate pentru curatarea completa a link-urilor toxice. 

3. Sanctiunile pot face ca traficul unui site sa dispara peste noapte

O penalizare Google a unui site are un impact negativ asupra rezultatelor cautarii. Sanctiunea poate fi produsa atat datorita unui update la algoritmii de cautare Google, cat si ca urmare a utilizarii unor tehnici SEO de tip Black Hat sau Gray Hat.  

Sanctiunile pe care le poate primi site-ul tau din partea lui Google pot face ca pagina ta sa nu mai fie in prima pagina a rezultatelor cautarii si asta inseamna ca si veniturile tale vor fi afectate. 

4. De-indexarea site-ului tau iti poate ruina brand-ul

Ce-ai face daca site-ul tau nu apare in cautarile lui Google? Imagineaza-ti ca nu ai nici un pic de trafic care sa provina vine de la cautarea prin Google. Zero. Nimic. In cazul in care Google stabileste ca un site nu respecta regulile sale de calitate, acesta il va elimina complet din rezultatele cautarii.

Pentru informatii complete poti citi liniile directoare pentru webmasteri de la Google. In cazul in care serviciile de optimizare SEO sunt in mainile unei companii care utilizeaza tehnici SEO de slaba calitate sau de tip spam, fie ca o face constient sau inconstient, brand-ul tau se afla la mare risc de a disparea in intregime din cautarile lui Google.

Imi inchipui ca nu iti doresti sa ti se intample aceste lucruri.

Atunci, care este soluția?

Poti incepe prin a cere un raport de optimizare SEO de la echipa Oblyo Digital Agency, o agentie web care ofera consultanta si servicii SEO in Bucuresti. 

De ce sa alegi Oblyo? Pentru ca Oblyo poate fi prietenul tau de incredere atunci cand esti la inceput de drum, iti poate fi un bun indrumator atunci cand vrei sa avansezi si iti poate oferi o mana de ajutor atunci cand te afli in impas.

Cum se intampla acestea? Toate aceste lucruri sunt posibile datorita faptului ca Oblyo iti ofera o gama larga de servicii SEO, iti optimizeaza site-ul, te ajuta in promovare iar acolo unde e cazul, construieste totul de la zero.

Cum poti contacta echipa de la Oblyo Digital Agency? Simplu! Completeaza formularul de comanda sau suna la nr. de telefon: +40 765 953 645 si vom fi bucurosi sa te ajutam sa iti cresti traficului pe site si, implicit, veniturile.

Despre Tine

 

Verificare

 

Share this post

Lasă un răspuns