fbpx

De ce am nevoie de servicii de optimizare SEO ?

Oblyo Digital Agency ianuarie 23, 2017

Cei mai multi specialisti in marketing si proprietari de afaceri stiu ca optimizarea SEO a site-ului este un factor major pentru generarea de trafic online. Daca site-ul si continutul acestuia nu sunt optimizate corespunzator, atat pentru desktop, cat si pentru dispozitive mobile, va fi mai dificil si va dura ceva mai mult timp pana sa atragi trafic pe site prin cautari organice.

Pe langa cresterea traficului pe site, exista o multime de alte beneficii importante pe care le poti obtine daca ai un site optimizat SEO corespunzator. Asigura-te ca intelegi aceste aspecte cheie ale optimizarii atunci cand apelezi la o agentie web pentru servicii SEO.

1. O mai buna experienta de utilizare a vizitatorului

Cu siguranta, unul din factorii de rang semnificativ pentru obtinerea unui clasament mai bun, este experienta utilizatorului. Motoarele de cautare vor sa vada un site un design prietenos, optimizat pentru dispozitivele mobile si cu o buna integrare a imaginilor si videoclipurile relevante.

De asemenea, semnalele de buna utilizare a site-lui, cum sunt timpul petrecut pe site cat mai mare si o rata de respingere scazuta, sunt elemente importante pentru furnizarea unei experientei cat mai placute si relevante pentru vizitatorii site-lui tau.

Astfel, prin optimizarea SEO a site-lui se obtine o mai buna experienta de utilizare si, prin aceasta, automat, rate de conversie mai mari, mai multa incredere si o loialitate crescuta fata de brand.

2. Cresterea traficului prin cautare organica

Un studiu realizat de catre firma Conductor, care a analizat 310 milioane de vizite provenite de la 30 de site-uri diferite, a aratat faptul peste 64% din totalul traficului de recomadare este reprezentata de cautarea organica. Astfel, pe langa social media, cautarea organica este in continuare o sursa critica de trafic pentru cele mai multe afaceri. 

3. Cresterea in clasamentul pentru cautarile locale

Daca ai o afacere locala, optimizarea SEO pentru cautarile locale este absolut critica deoarece aceasta iti poate influenta dramatic numarul de vizite pe site si volumul vanzarilor.

Tot mai multi consumatori folosesc interogari de cautare locale pentru a identifica afacerile locale si pentru a gasi locatii, programul de lucru si instructiuni de ghidare.

Potrivit companiei Google, 50% dintre consumatorii care au efectuat o cautare locala pe un dispozitiv mobil au vizitat un magazin in aceeasi zi. Aceste cautari, de asemenea, au condus la cresterea vanzarilor: 18% din cautarile mobile locale au dus la o vanzare in termen de o zi. 

4. SEO conduce la cresterea credibilitatii brandului

O clasare in topul rezultatelor este pentru cautatori un semnal ca esti un jucator cheie in industria ta. Pe de alta parte, clasarea in paginile 2 sau 3 poate conduce la presupuneri nedorite, cum ar fi: esti o afacere noua, nu esti la fel de bine cunoscut sau ca nu ai buget (si, prin urmare, nici vanzari) pentru a te clasa in top.

5. SEO poate fi o strategie mai relaxanta

Email marketing-ul si social media sunt canale extrem de eficiente pentru generarea de prospecti, dar ambele metode necesita un anumit grad de efort continuu. Pentru a ramane in mintea clientilor si a potentialilor clienti, este necesar ca, in permanenta, sa trimiti continut nou prin intermediul newsletter-ului si a canalelor social media.

Cu toate acestea, odata ce pagina web beneficiaza de optimizare SEO, poti sa stai mai relaxat si sa te uiti cum aceasta urca in clasament, pe cont propriu. Acest lucru, desigur, depinde in mare masura de anumiti factori, cum ar fi competivitatea cuvantului cheie, calitatea continutului si alte elemente.

In general, odata ce s-au creat bazele pentru o optimizare SEO adecvata pentru orice pagina de pe website, cea mai mare parte si cea mai grea munca a fost deja efectuata. 

6. Creste gradul de vizibilitate la cautare

Daca site-ul tau este listat la cautare in paginile 2 sau 3, aceasta inseamna, practic, un site fara vizibilitate. Unii proprietari de afaceri renunta la orice servicii SEO, deoarece ei cred ca a fi in rezultatele cautarii (oriunde in rezultate) este suficient sau este „destul de bun”.

Cu toate acestea, cercetarile efectuate de Moz arata ca 71,33% din clicuri se intampla la site-urile care se afla in pagina 1 din rezultatele cautarii. In mod corespunzator, optimizarea site-ului si a continutului acestuia sunt esentiale pentru atingerea clasamentelor de top si, prin urmare, si a gradului de vizibilitate la cautare.

7. Comportamentul 

Marea majoritate a produselor care sunt cumparate din magazine, sunt mai intai verificate si studiate online. O cercetare efectuata de GE Capital Retail Bank arata ca, inainte de a face o achizitie locala, 81% dintre cumparatori au facut propriile studii de cercetare online si au comparat produsele. Alte cercetari spun ca acest numar este mai mare de 94% in cazul achizitiilor B2B. 

In acest context, daca doresti sa fi gasit de consumatori si potentialii clienti care te cauta in mod activ, ocuparea primelor pozitii in top cautari pentru pagina ta de afaceri sau pentru produsele si serviciile tale este critica.

Acestea sunt cateva din beneficiile suplimentare pe care le poti avea daca alegi sa investesti in servicii SEO de calitate pentru optimizarea paginii tale si care, pe ansamblu, inseamna o rata ridicata de rentabilizare a investitiei.

Recomandarea este sa apelezi la agentii de publicitate cu experienta si care au un interes real sa ajute brandurile cu care lucreaza si sa construiasca relatii parteneriale pe termen lung cu acestea, cum este Oblyo Digital Agency care ofera servicii SEO in Bucuresti.

Atunci cand esti la inceput de drum, Oblyo poate fi prietenul si partenerul tau de incredere, care te poate ajuta pas cu pas sa avansezi si iti ofera o mana de ajutor atunci cand te afli in impas. Toate aceste lucruri sunt posibile deoarece Oblyo Digital Agency iti ofera o gama completa de servicii SEO prin care poti sa iti optimizezi site-ul, te ajuta in promovare si, daca este cazul, construieste totul de la zero.

Call Now Button